Management Assistente (parttime, 24 uur)

Functieomschrijving

In verband met vertrek van de huidige Management Assistente zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Management Assistente ter ondersteuning van directie en organisatie. Je bent een energieke persoonlijkheid met HBO werk- en denkniveau die gewend is zelfstandig te functioneren in een zakelijke omgeving. Je gaat beslissingen niet uit de weg en je hebt een sterk anticiperende en probleemoplossende houding. Vertrouwelijke informatie is bij jou in goede handen en je werkt efficiënt en secuur. Je bezit natuurlijk overwicht en je streeft ernaar de directie altijd “een stapje voor te zijn”. Servicegerichtheid is één van jouw belangrijkste eigenschappen. Je hebt ervaring met het werken in een technisch georiënteerde onderneming in een B2B omgeving met internationale clientèle. Nijsten Maastricht B.V. bied je een uitdagende en verantwoordelijke baan binnen een groeiende onderneming met passie en dynamiek en binnen een team met een informele werksfeer.

Persoonskenmerken

  • Zelfstandige en gedreven persoonlijkheid;
  • Flexibel en stressbestendig;
  • Proactief en resultaatgericht;
  • Betrouwbaar en discreet;
  • Representatief;
  • Zeker optreden; in hoge mate doorzettingsvermogen.

Functie eisen

Om op professionele wijze te functioneren binnen onze organisatie, dien je aan de volgende functie eisen te voldoen:

  • HAVO, VWO/HBO aangevuld met een opleiding tot Management Assistente;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engels en Duitse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende communicatieve eigenschappen, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ruime ervaring met het MS office pakket (o.a. Outlook, Word, Excel);
  • Circa 5-10 jaar ervaring in een B2B omgeving;
  • Het betreft een parttime vacature voor 24 uur, verdeeld over 4 dagen.

Takenpakket

  • Je ondersteunt de Directie op proactieve wijze, daar waar mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het verzamelen van Management informatie, het maken van samenvattingen, analyses en/of rapportages;
  • Verantwoordelijk voor aansturing IT en Telefonie (uitbesteed);
  • HR; werving & selectie, ziekteverzuim, salarisadministratie;
  • Facturatie & debiteurenbeheer;
  • Je initieert verbeteracties en denkt mee over efficiency slagen binnen de organisatie;
  • Je verzorgt de administratie m.b.t. de onderhoudscontracten;
  • O.g.v. Verkoop stel je offertes op voor onderhoud en reparaties, geef je follow up aan uitgebrachte offertes, je houdt de offerte administratie bij evenals de klantgegevens;
  • Je verzorgt de uren- c.q. loonadministratie inclusief verlof/ziekteverzuim;
  • Je participeert actief in het MT en maakt daar eveneens notulen van;
  • Je verzorgt mailings;
  • Je onderhoudt contacten met leveranciers (o.a. Operationele inkoop van facilitaire zaken);
  • Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met relaties;
  • Je vervult een signaleer functie; je bent a.h.w. “de voelsprieten” van de Directie;
  • Je verzorgt de content op de website van Nijsten Maastricht.



<< vorige | Overzicht | volgende >>